expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Friday 26 December 2014

COOKING WITH LOVE...


Hello dan hai semua...

Pertama sekali jutaan terima kasih pada semua yang sudi singgah mengintai ke blog ni. Happy sangat dapat menulis untuk ruangan resepi dalam blog ni. 

Ruangan ni diilhamkan atas minat kami mencuba pelbagai jenis makanan dan masakan. Kami memang pencinta makanan dan kami akan berkongsi pelbagai resepi tradisional dan moden yang telah kami cuba. 

Segala yang dikongsi di sini ada yang diilhamkan oleh kami sendiri dan ada juga resepi sedia ada yang kami pernah cuba dan ternyata kelazatannya. 

Kepada mana-mana tuan punya resepi yang kami pinjam tu, mohon share ye, kan sharing is caring...hehehe! 

Gambar2 hiasan yang kami letakkan pula kebanyakan yang kami ambil sendiri bila dah try resepi tu...tapi kalau tak sempat ambil gambar tu, ada juga yang kami rembat sekejap kat google. Jangan marah aarrr...
Takpelah, ape pun yang penting niat kami berkongsi pelbagai resepi menarik dengan anda. Mesti cuba tau. Kalau yang kami suggest kat dalam blog ni mestilah yang sedap2 je, rugi kalau tak cuba.

Semoga segala ilmu yang dikongsi ini akan membantu dan memberi ilham terutama buat para ibu di dapur. Selamat mencuba dan menjamu selera... 



Salam sayang dari kami;


Cinta Kasih PMS

No comments:

Post a Comment